Translate

poniedziałek, 27 października 2014

One Piece

             Witam!
    Choć pewnie już wiecie jaka jest moja lista anime ( jest gdzieś tam --->). Chciałabym wam trochę o każdym opowiedzieć. No to zaczynamy?

     One Piece
To anime jest pierwszym ,który mnie tak wciągnął. One Piece jest moim ulubionym anime na zawsze. Bohaterowie, fabuła i te moce. Wszystko jest takie super! Jednak szkoda, że nabawiłam się już sporo spoilerów -_- . Ale tak już jest gdy szuka się zwykłego AMV (anime music video) . Jednak wiedziałam, że Luffy (główny bohater) będzie się bił ze swoim przyjacielem, a i tak płakałam jak bóbr gdy to oglądałam. W tym anime jest coś dla wszystkich. Wątki ogromnej przyjaźni, super walki, te smutne momenty, ale też epickie i mega śmieszne. 
Tu was zaskoczę z ponad 600 odcinków jestem dopiero w połowie. Dlaczego? Bo nie chciałam mieć tak jak mam z Fairy Tail , że muszę czekać tydzień na następny odcinek. Dzięki takiemu spokoju mogę w między czasie oglądać inne anime :D . 

 Dobra pierwsze anime mamy za sobą drugie nie długo :D .
                           
                                                                                                Do Zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz